onsdag 12 september 2018


De Bruna
180912

Vi hörde det i Partiledar diskussionen, hur Isabella Lövin stod där och pratade om det Blåbruna blocket.

Vem var Brun, hade jag varit Jimmy Åkesson hade jag frågat vad hon menade, för det är ju inte han. SD stöttar ju Israel i sin politik, och SD har noll tolerans mot Nazism.

Nej de verkligt Bruna det är de på vänstersidan. Det är de som hjälper Palestinierna idag att utplåna Israel


Det är Hitlers Anda. Det är Brun politik. Och det är alltså Isabella Lövin själv och Margot Wahlström som står för den Bruna politiken.

Vänserblocket borde ju då hetat det Rödbruna blocket.

Jag minns en ramsa som jag lärde mig när jag var liten och det var:

Den som sat han vat.

Och det stämmer alltså i det här fallet. Vänster blocket är Rödbrunt med sitt Israel hat.

Men SD är definitivt inte Bruna. De vill verkligen att vi i Sverige ställer upp för Israel. De vill flytta Ambassaden till Jerusalem och de vill dra in allt bistånd till den Palestinska myndigheten.

Biståndet till Palestinierna går idag till bland annat till livslång pension åt familjer där någon dödat en Jude. Det är inte klokt vi finansierar alltså sådan idag.

Det är Brun politik. Det är politik som Hitler skulle ha gillat.

Sanning är Sanning och Lögn är lögn och ska så förbli

Jesus hjälp oss i denna svåra tid mot alla lögner.

Karl Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar