lördag 3 september 2016

Bilar är Bra
160903

Bilar är väldigt praktiska. Jag har bilen där jag är. Jag åker dit jag ska. Och jag åker när jag vill.

Det är praktiskt och effektivt.

Kommunala kommunikationsmedel går när de vill. De går mellan de punkter som de vill. Inte som jag vill. Ja alla transporter kan inte ens lösas med Kommunala kommunikations medel. Det blir för komplext.


Nej fram för Bilar. Fram för ett samhälle som gynnar bilen. Som har parkeringsplatser. Som har bra och breda vägar så alla kommer fram.

Det är det vi skall ha. Inte detta förljugna samhälle som vi har idag där man bekämpar bilen. Där man gör bilen dyr. Det slår på oss alla eftersom vi alla behöver bilen.

Fram för Gratis Parkering överallt

Fram för rätt hastighet, 60 i stan inte 40

Fram för Breda och Säkra Vägar

Fram för fler Motorvägar

Och snart kommer självkörande bilar och då har vi gjort om samhället till ett samhälle som inte klarar Bilar. Det är Dummerjönsar som agerar som vi gör idag.

Jesus hjälp oss att vara ärliga och förnuftiga också i det här!!

Karl Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar