onsdag 30 september 2015

Fundering 150930, Anden ropar: Jesus Hjälp oss!!

Jag vaknade i morse med en oerhörd kamp i mitt inre. Här sitter jag och ser allt detta, ser hur Muslimerna strömmar in i vårt land. Unga män ”Krigare” i ett antal av säkert uppemot 500 om dagen (c:a 200 000 på ett år).

Ingen gör något, annat än hälsar dem välkomna, det talas inte ens om konsekvenserna i våra massmedia. Landet är totalt förfört.

Hela mitt hjärta ropar, Gör något, gör något. Men jag får lägga mig ner igen för det är inget jag kan göra. Alla är förförda, Alla är gripna av denna fanatiska Anda. Vi skall bara hjälpa.

Allah strömmar in i landet och besätter det. Vi hälsar honom välkommen. Det är inte klokt. Vi kristna hälsar också Allah och Islam välkommen. Hur galet får det bli.

Jag såg Börje i går, ägaren till Kanal 10. Även han underströk med skärpa att vi bara skulle hjälpa. Det var vår kristna kanal som föll så pladask. Som svek oss i nödens stund. Som vi satsat varje månad på och nu när det verkligen gäller då går den också Förförelsens väg.

Det finns en profetia som säger att Sverige skall drabbas 7 gånger värre än alla andra. Och vi ser det idag. Det går verkligen i uppfyllelse. Medan man i andra länder är medveten och debatten är klar så är det i vårt land locket på inge får säga vad som blir konsekvensen av denna muslimska massinvandring. Och inte ens vår kristna TV kanal, Kanal 10 talar.

Vi får alla ropa innan det är för sent, Gud hör bön!!

Jesus, hjälp oss!! hjälp oss!! hjälp oss!!


Karl Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar