måndag 7 augusti 2017

Översitteriet fortsätter
170807

Samhället ger sig inte. De ska plåga mig varje gång jag tar ut bilen. Jag ska hålla 40 i hela stan. Nu har nya Stolleprovs skyltar kommit upp. Och de lyser rött och blinkar så fort man håller rimlig fart.

Man ska ge sig och lusa fram. Vara helt knäckt, av detta samhälle för det ger sig inte. Hur fel de än har så ska vi andra följa dem.


Det här påminner om ordstävet. När en blind leder en blind faller de båda i gropen. Skillnaden är att jag kan se. Men de verkar blinda. Varför ska då de leda mig.

Det här är väl en utslag av vänstern de tål ju inte att folk har egna åsikter. Att någon säger emot, för då ska han straffas. Och det här med 40 i stan är väl ett kollektivt straff till alla som har bil.

Snart kommer väl fartkamerorna och böteslapparna också. Det är inte klokt. Kan inte någon stoppa detta vansinne. Denna Pennalism av vanliga skötsamma människor som inte gör något brott.

Det är samhället som är brottslingen som plågar oss med sin felaktiga fart.

Jesus hjälp oss mot detta Pennalismsamhälle. Ge oss din frihet.

Karl Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar