söndag 10 april 2016

160410
Yippie, jag fick en kommentar i går!!

Igår fick jag en kommentar och det gör mig glad. Dessutom var den positiv vilket naturligtvis gör mig ännu gladare. Det var min 6:e kommentar sedan starten av min blogg för snart 1 år sedan.



Kommentarer är alltid välkomna både de som håller med och de som har avvikande åsikter. Och att ha en diskussion om det jag har skrivit är bara positivt. För då förstår man hur det man skriver tas emot.

Att bara skriva rakt ut i luften och aldrig någon kommenterar och därmed ger respons gör att man undrar vad som händer. Är det någon där ute som bryr sig. Tycker något, håller alla med eller är det någon som har något att tillföra.

Två kommentarer har jag slängt sedan bloggens start och det var kommentarer där man förbannade min blogg med ord från Djävulen. Sådan vill jag naturligtvis inte ha.

Som sagt Kommentera Mera!!

För övrigt så tror jag att vi lever i en väldigt allvarlig tid. Jesus kommer snart, och mycket av Guds kyrka sover och ser inte vad Gud vill. Vi borde Bedja mera som Kristenhet, och verkligen bli det Gud vill ha och behöver i vår tid.

För den som vill komma i kontakt med mig så finns också min mail och den är:

Karl Håkan



  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar