torsdag 1 oktober 2015

Fundering 151001, Censuren är total

Man är förvånad att man kan nå en så total Censur utan att ha lagstiftning om det. Utan att ha en Propagandaminister, så lyckas man fylla hela samhället med just sin egen propaganda.

Vi kan idag se hur ingen, ingen enda, i de officiella medierna vågar på något sätt antyda att det är något konstigt när Unga Muslimska män väller in i vårt land i fullständigt okontrollerbara mängder. Totalt ligger invandringen nu på 1000 om dagen. Det blir 350 000 på ett år. 70 % män och i huvudsak unga, 80 % muslimer.

Får vi inte stopp på det här är det kört.

Och vad värre är vi skall hjälpa, Och här finns inga begränsningar. Medan sjuka och äldre av våra egna, får finna sig i att det ständigt prutas, ständigt sparas, så finns ingen gräns vad det gäller invandringen. Där skall bara betalas.

Vi är uppe i nivåer som vida överträffar Försvarsbudgeten. Vi hade alltså med samma pengar kunnat rätta till vårt odugliga försvar, direkt. Men vi gör det inte.

Men Allahs erövring av vårt land där finns ingen begränsning. Där skall pengarna bara strömma. För mig känns det som om det är Herrefolket som kommer, de välsignade, de som Allah har välsignat. Här duger inget annat än ett frikostigt mottagande.

De har segern i blicken. Nu tar Allah över. Inget kan stoppa dem.

Jag har alltid förvånat mig hur Muslimerna så snabbt kunde erövra Mellanöstern och Nord Afrika. Varför gjorde man inte motstånd. Varför Samlades man inte i kyrkorna och bad, Ropade. Så att Gud grep in och stoppade massinvasionen.

Men nu förstår jag. Nu ser jag hur det var. Det var som det är idag i Sverige. En Förförelse anda. Man bara la sig. Man bara lät Allah strömma in. Inte Ens Kyrkorna kunde samla sig och stå emot. Man skall bara välkomna. Ja t o m hjälpa Allahs män idag.

Det är så man ryser när man tänker på hur långt det gått. Hur totalt vi är förförda och förlorade.

Finns det ingen räddning för oss. Åter ropar mitt inre: God Gud hjälp oss!!

Jesus, hjälp oss!! hjälp oss!! hjälp oss!!


Karl Håkan


1 kommentar:

  1. Precis så känner jag också. Ska vi starta en underjordisk rörelse eller ska vi bara be?
    Mona E.

    SvaraRadera