torsdag 15 oktober 2015

Fundering 151015, Kvinnostyre

Är det för att kvinnorna styr i vårt land som vi nu förlorar det till andra karlar.

För kvinnor är inte land något viktigt. Det är männens uppgift. De skall se till att kvinnorna har land att leva på, klarar männen inte det kan de lika bra bytas ut, och ersättas med nya unga virila män som just nu strömmar in över gränserna. Beredda att ta över landet.

För kvinnor är barn det viktiga. Ser de ett barn som lider då är det nr 1 för dem och inget får stå i vägen för att hjälpa. Är det så det är. Landet betyder då inget.

Och i kombination med den tiggarkultur som finns utomlands är vi då förlorade.

Jag minns själv när jag var i Kina för några år sedan. Då satt det Tiggare vid hotellet. De hade sina 2 – 3 åriga barn med sig. Det var barnen som gick runt och tiggde. De var fostrade och tränade till det. Mamman satt i skymundan en bit bort.

Jag minns speciellt att de andra sa ge dem aldrig något för då blir du inte av med dem. Jag trodde inte på det utan gav en dag en slant. Och killen som fick slanten släppte mig inte. Han hängde på mitt ben och jag fick inte bort honom. Jag fick gå in i en affär i närheten och då släppte han. I fortsättningen fick jag gå en annan väg. För efter det här blev barnen rent omöjliga och jagade mig hela tiden.

Är det, det här som har hänt. De stora barnaögonen, de som skickas fram för att få oss att falla. Och så kan männen marschera in och ta över landet för Allah!!

Gode Gud hjälp oss. Vi förgås, Vi är förlorade!!



Karl Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar